Liv i stuene på Glomdalsmuseet

«Liv i stuene» ble arrangert på Glomdalsmuseet i dag😊.

Regnet pøste ned, men roet seg litt utover dagen ☔️.

På tross av været kom publikum, og mange ønsket et lite kurs i trådarbeid, og fikk lære å lage en visp😊.

Fin mulighet til å synliggjøre tradisjonelt håndverk og for formidling av kulturarv.

Skikkelig koselig dag!

Bilder fra arrangementet

Relaterte artikler